The OC
Navigation

Mein OC Weblog
designed by: T&T Graphics
C

A

L

I

F

O

R

N

I

A

myself*
 
de meisten kennan mi eh.......
jo, genau...i bin de claUDIa vo spiel- sport- schule- AUER des gschäft in wieselburg, purgstall und ruprechtshofen!!! de meisten nennen mi oba udi! i wohn in wbg najo eher müHling!!---- mÜhLinG CiTy... und i bin stolz drauf

jo, i dua gern... tauchen, windsurfen, jegliche sportarten (lol jegliche) chatten, internet surfen, fernsehen,(u.a VIVA MTV, VIVA PLUS) singen, tanzen, gitarre spün, "klavier" spün, lesen, und i spü fia mein leben gerne VOLLEYBALL (schülerliga, UNION purgstall =) ) mit meine friends treffen, musik hören,fuatgeh!!!!!!!!!!!...........usw

i hea eigentle OLLE musikrichtungen bzw. Songs! auser volksmusik !!!!

hea gern de musik vo
BOB MARLEY; LINKIN PARK; PHANTOM PLANTET; TOTEN HOSEN;
RED HOT CHILI PEPPERS; GREEN DAY; NIRVANA; KELLY CLARKSON;
christina aguilara, Queens of the stoneage, Blumentopf, Bloodhound Gang, Avril Lavigne, Seeed, 50 Cent, 4Lyn, Die Ärtze, Nikitaman, Artist, Fort Minor, tokio hotel (sind schwul aber trotzdem)
SHAKIRA, SPORTFREUNDE STILLER
2PAC,GOOD CHARLOTTE, USHER, Nelly, Liquido,Jay-Z, The Offspring, Blink 182, Slipknot, Korn, Simple Plan, Nirvana, System of a Down, Puddle of Mudd, Nofx,Oasis, Sex Pistols, Rage aiganst the machine, White Stripes, Metallica,beatsteaks,
..........................und viele andere!
und eher de älteren lieder so wie zB.
vo de BEATLES; rock'n' roll usw und wo ma voj so tonzn ko .... oda so wos!!! voj cool!!



und ana meiner liebsten lieblingsfüm is DIRTY DANCING der is anfoch wos gonz schens der bringt mi imma wieda zum weinen so wie TITANIC................................i schau oba a gruselfüm.. so wie ring 1 /2 oda... jo..saw (gö max*g*) so wos
Coyote UGLy

und ich liebe schwarze i find de anfoch soooo geil


und mei motto is:
NO RISK NO FUN

 

still more?

Gratis bloggen bei
myblog.de