The OC
Navigation

Mein OC Weblog
designed by: T&T Graphics
C

A

L

I

F

O

R

N

I

A


<Des fojt um, steck an Kürbis eini!>
<Blas mi net an!>
<Da Blanki is a Emo!>
<Seewold>
<wos is denn, wos is denn?>
<is des gratis? Greif zua! jo wos is denn wos is denn?>
<und wie gehts da mit deinen geglätteten haaren? Net so guad wie i ausschau>
<Jurotschka mein Kind!>
<mah wos hostn do liabs hänga?>
<host des scho gessen-- liegt nu do!... >
<Tepate!Tromi>
<mani-max: kehrts scho dir?>
<mias ma des referat über camels oder camels milk mochn?>lool
<ratschki---laaaaaaach>

Lehrer:
<ah beham>
<Ah schiefer, wann i ma dein bleistift oschau, wiad ma glei schlecht!>
<jaja, gut is>
<spaß beiseite!>
<jutta bleib bei uns!><Bauer: mi geht des so an, das ia in mund net haltets! ich: mi a!>
streicher: < ihr was können>
<da bush ko jo net amoj a comic heft lesn>

 

<kum udi, du wüst das jo a>
<wia san gemeinsam do>
<rexi muas auf unser zelt aufpassen>
<wie woa de nochtschicht?>
<mixa, du bist so liab, danke du a!>
<und sats min heißen ofen/eisen da?!>
<NA MEISTENS, HA!! *schrei*>
<SO NICHT>
<mit i ein lebensmittel--- igelfleisch>
<hebts de flasche jetz auf... wia warens net>
<nikitaman und seed>
<du scheiß emodrecksau!>
<de neiche> lool
<wos is des maybe, des kenn i net>
<clautschi>
<ich weiß nich mehr wie ich nach haus komme>
<hee kleine das wird schon wieder, nich weinen,.... wow du küsst aber gut> lOl

<kimby:scheiße wo ist unser zelt?
Udi: scheiße, wos daman jetz?
stehen genau davor.. lol>







Gratis bloggen bei
myblog.de